top of page

Warsztaty

Nasze warsztaty mają na celu pomóc w rozwoju firmy poprzez skupienie się na praktycznych aspektach zarządzania, marketingu i finansów.
Każdy masterclass to szansa:

  • Zdobyć narzędzia, które można wdrożyć w swojej firmie już jutro.

  • Zrozumieć, jak uniknąć najczęstszych błędów i wykorzystać mocne strony swojej firmy.

  • Dowiedzieć się, jak stosować nowoczesne strategie biznesowe, które sprawdzają się nawet w kryzysie.


Korzyści:

  • Opracowanie skutecznej strategii marketingowej.

  • Opanowanie umiejętności skutecznych negocjacji i sprzedaży.

  • Dowiedz się, jak opracowywać plany finansowe i zarządzać przepływami pieniężnymi.

  • Otworzysz nowe źródła dochodu dla swojej firmy.

  • Nawiążesz kontakty z innymi przedsiębiorcami i zdobędziesz przydatne kontakty.

  • Będziesz w stanie pewnie reprezentować swoją firmę na rynkach międzynarodowych.

01

Myślenie strategiczne i modelowanie biznesowe (4 godziny)

Opis: Podstawy myślenia strategicznego i modelowania biznesowego z wykorzystaniem metodologii CANVAS. Rozważanie udanych przypadków biznesowych i budowanie własnego modelu biznesowego.

Główne tematy: Identyfikacja unikalnej propozycji wartości, segmentacja klientów, kanały sprzedaży, źródła dochodu.

Zadanie praktyczne: Stworzenie własnego modelu biznesowego zgodnie z CANVAS.

02

Strategie marketingowe i zarządzanie marką (6 godzin)

Opis: Głębokie zanurzenie się w nowoczesne strategie marketingowe, zarządzanie marką i tworzenie zrównoważonego wizerunku firmy.

Główne tematy: Budowanie marki, zarządzanie reputacją, content marketing, marketing cyfrowy.

Zadanie praktyczne: Opracowanie planu marketingowego dla swojej firmy.

03

Planowanie finansowe i zarządzanie finansami (5 godzin)

Opis: Zrozumienie podstaw planowania finansowego, budżetowania, przepływów pieniężnych i zarządzania inwestycjami.

Główne tematy: Budżetowanie, analiza finansowa, zarządzanie kosztami, pozyskiwanie funduszy.

Zadanie praktyczne: Tworzenie planu finansowego i prognozowanie przychodów i wydatków.

04

Pisanie biznesplanu (8 godzin)

Opis: Tworzenie szczegółowego biznesplanu dla rozpoczęcia lub rozszerzenia działalności. Zdefiniuj strategię, prognozy finansowe i plan działania.

Główne tematy: Struktura biznesplanu, badania rynku, plan operacyjny, prognoza finansowa.

Zadanie praktyczne: Napisz pełnoprawny biznesplan dla swojej firmy, biorąc pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty.

05

Negocjacje i zarządzanie konfliktami
(4 godziny)

Opis: Masterclass na temat skutecznych negocjacji i zarządzania konfliktem w biznesie.

Główne tematy: Strategie negocjacyjne, techniki zarządzania konfliktem, umiejętności komunikacyjne.

Zadanie praktyczne: Gry fabularne dotyczące negocjacji i rozwiązywania konfliktów.

06

Przywództwo i zarządzanie zespołem (6 godz.)

Opis: Jak zostać skutecznym liderem i zbudować silny zespół. Rozważania na temat modeli przywództwa i strategii zarządzania.

Główne tematy: Style przywództwa, motywacja zespołu, delegowanie, zarządzanie zmianą.

Zadanie praktyczne: Ćwiczenie mające na celu identyfikację własnego stylu przywództwa i opracowanie planu rozwoju umiejętności przywódczych.

07

Zarządzanie procesami biznesowymi i wydajność operacyjna (5 godzin)

Opis: Dogłębne zrozumienie podstaw zarządzania procesami biznesowymi i ich optymalizacji. Jak zapewnić efektywność działań operacyjnych.

Główne tematy: Podstawy BPM (Business Process Management), analiza i doskonalenie procesów, Lean management, automatyzacja.

Zadanie praktyczne: Mapowanie i optymalizacja procesów biznesowych we własnej firmie.

08

Zarządzanie innowacjami i zmianami (5 godz.)

Opis: Jak skutecznie zarządzać projektami innowacyjnymi i wdrażać zmiany w organizacji.

Kluczowe tematy: Kreatywność i innowacyjne myślenie, zarządzanie zmianą, zarządzanie ryzykiem.

Zadanie praktyczne: Opracowanie planu wdrażania innowacji w firmie

09

Transformacja cyfrowa i strategie IT
(6 godz.)

Opis: Jak wykorzystać nowoczesne technologie do usprawnienia procesów biznesowych i osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Kluczowe tematy: Digitalizacja biznesu, automatyzacja procesów, wykorzystanie big data.

Zadanie praktyczne: Opracuj strategię cyfrową dla swojej firmy.

10

Biznes międzynarodowy i wchodzenie na nowe rynki (6 godz.)

Opis: Podstawy handlu międzynarodowego i wchodzenia na nowe rynki. Opracowanie strategii eksportowej.

Główne tematy: Wchodzenie na nowe rynki, specyfika kulturowa biznesu, zarządzanie relacjami międzynarodowymi.

Zadanie praktyczne: Opracowanie strategii wejścia na nowy rynek dla swojej firmy.

Wszystkie spotkania odbywają się online, po szkoleniu otrzymasz nieograniczony dostęp do nagrania spotkania.

Istnieje możliwość zakupu tylko 1 interesującego szkolenia lub opłacenia wszystkich 10 szkoleń w promocyjnej cenie.

bottom of page